Egy honlap elsődleges célja csakis a látogatók kiszolgálása lehet!
Semmi más. Ugyanis, ha a látogató elégedett, esze ágában se lesz továbbálni (ami, mint tudjuk, egy kattintásnyira van mindenkitől). A szeretet, és lelkesedés kivívása a legnehezebb feladat, amit sajnos a honlap tervező cégek 90%-a nem vesz számításba. Ennek oka pedig az, hogy csupán a technikai részletekre, és a designra figyelnek. Hatalmas hiba!
Egy látogatóbarát honlap kialakítása akár tízszer annyi energiába is kerülhet, mint "csak" összerakni egy oldalt. A látogatókra optimalizálás lépésének kihagyása viszont az egész munka leértékeléséhez vezet.
Szerencsére vannak cégek, melyek figyelembe veszik a látogatók viselkedését. Az ő feladatuk jelenleg megismertetni a honlaptulajdonosokkal a felhasználóbarátság jelentőségét. Ennek oka, hogy jelenleg kevés cég tud a módszer használatával járó előnyökről. Miután megismerték az emberek a "módszer" hatékonyságát, kétség sem férhet hozzá, hogy látogatóbarát honlapot szeretnének...
Remélem ezzel a bloggal is hozzájárulok a téma ismertségéhez!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése