2008. február 23., szombat

Honlap szállásadóknak

Szállásadók gyakran elkövetett hibája,
hogy nem figyel oda honlapjára

Miért van ez? Mert az az álltalános téveszme alakult ki, hogy ha már van egy honlap, azzal nem kell többet foglalkozni. NEM!
  • Folyamatosan új tartalmat kell biztosítani (vagy csiszolni a régit)
  • Kommunikálni kell a régi látogatókkal
  • Figyelni kell a statisztikákat
Több foglalást szeretne? Tartsa be a szabályokat!

Az új tartalom segítségével annak is érdekes információkat lehet adni, aki visszatér a honlapra. Gondolja el, ha mindig ugyanazt kellene olvasnia visszatérne?
Kommunikációval szálláshelyének weboldala üzletkötőként fog viselkedni. Olyan ez, mintha éjjel nappal egy kedves munkatársa járná az országot. Sőt! Inkább a világot.
A statisztika figyelése határozza meg a tervezési feladatokat. Nélküle a sötétbe tapogatózna a tervező marketinges.
A felsorolt elemek ugyan csak egy töredékét képezik annak, amit tenni kell ahhoz, hogy megfelelő honlap kerüljön a szállásadónak a kezébe, de ezek nélkül e jó eredmény csupán a jószerencsének köszönhető.

Bővebb információt szeretne? Látogasson el, és használja a www.szallasmarketing.hu tanácsait, tapasztalatait!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése