hogy nem figyel oda honlapjára
Miért van ez? Mert az az álltalános téveszme alakult ki, hogy ha már van egy honlap, azzal nem kell többet foglalkozni. NEM!
- Folyamatosan új tartalmat kell biztosítani (vagy csiszolni a régit)
- Kommunikálni kell a régi látogatókkal
- Figyelni kell a statisztikákat
Az új tartalom segítségével annak is érdekes információkat lehet adni, aki visszatér a honlapra. Gondolja el, ha mindig ugyanazt kellene olvasnia visszatérne?
Kommunikációval szálláshelyének weboldala üzletkötőként fog viselkedni. Olyan ez, mintha éjjel nappal egy kedves munkatársa járná az országot. Sőt! Inkább a világot.
A statisztika figyelése határozza meg a tervezési feladatokat. Nélküle a sötétbe tapogatózna a tervező marketinges.
A felsorolt elemek ugyan csak egy töredékét képezik annak, amit tenni kell ahhoz, hogy megfelelő honlap kerüljön a szállásadónak a kezébe, de ezek nélkül e jó eredmény csupán a jószerencsének köszönhető.
Bővebb információt szeretne? Látogasson el, és használja a www.szallasmarketing.hu tanácsait, tapasztalatait!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése