Egy cikk, vagy egy írás elolvasása függ a figyelemfelkeltéstől: címtől
Azt szeretné, hogy elolvassák cikkeit, próbáljon az érzelmekre hatni. Leírhatná, például egy asztalos, milyen stabil asztalt készít, milyen jó munkát végez. Ezek a szavak ugyan bizalmat ébresztenek, de korántsem olyan hatékonyak, mint ha a "lelket" szólítaná meg.
Miután elolvassák első mondatát, csak Öntől akarnak vásárolni
Mielőtt a példában szereplő asztalos lecserélte címsorát, a következőt gondolta: "Mi lenne, ha nem az asztal, hanem az asztal szolgáltatásának előnyeivel nyerném el a figyelmet?"
Döntése egyrészt megkülönbözteti konkurenciájától, hiszen a többiek az asztalt reklámozzák, másrészt megfogja a látogatót, és vásárlóvá teszi.
Mi legyen a megoldás?
A tárgyilagos cím így szólna: Asztalaim hosszú ideig megbízhatóak
Az érzelmekre ható: Elkészítem reggeli kávéjához a stabil alátétet
Válasszon...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése