2014. február 11., kedd

Rés a virtuális áruház falán

Ki gondolta volna még 15 évvel ezelőtt, hogy domain nevekkel fognak kereskedni emberek? Ha egy akkor élő embernek, aki sosem látott még számítógépet, megpróbálnánk a jelenséget elmagyarázni, akkor talán a következőt mondhatnánk. Aki domain neveket ad el, az úgy tesz, mintha eddig meg nem írt könyvek címeit adná el. Vagyis jogot arra, hogy majd egyszer vagy akár 2 napon belül, ezzel a címmel jelentessen meg könyvet valaki. Na, jó, ezt még értette volna képzeletbeli számítógépet nemismerőnk, de lehet, hogy igazságtalannak találta volna.
Nem úgy a webáruházakkal. Aki azok domainneveivel és a vásárlás képi kiszolgáló rendszerével kereskedik, az már mégsem csak egy lehetőséget árul, hanem valami olyat, mint egy szoftver. Akárhogy is, egy megépített webáruházban munka van. Ismerek egy blogot, melynek állandó oldalán azt ígérik, hogy segítenek webáruházat eladni és venni. Íme a linkje.
De hol van ezeknek az virtuális boltoknak a még sokkal virtuálisabb falán a rés? Azaz miért akar valaki eladni egy webáruházat? Mert nem megy? Mert sok vele a dolog? Mert pénzszerzésre jobb ötlete támadt? Mert „megszorult”? Ezer oka lehet.
Egy tanácsot adok csupán webshop vásárlásához. Mindig nézzük meg, hogy van-e rés az eladó webáruház falán! Sok sikert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése